Ledenadministratie

De Ledenadministratie van onze vereniging wordt uitgevoerd door Sportvisserij Nederland.
Het is mogelijk om je persoonlijke gegevens snel en gemakkelijk te beheren.
Staat je naam of geboortedatum niet goed op de VISpas of ben je inmiddels verhuisd naar een ander adres?
Je hoeft niet meer te bellen of mailen naar Sportvisserij Nederland, maar kunt dit via de online service omgeving MijnSportvisserij aan ons doorgeven.
Het werkt als volgt:
. Ga naar www.mijnsportvisserij.nl
. Registreer je eenmalig of log in
. Kies 'VISpassen' in het menu (koppel in-dien nodig eerst je VISpas(sen) aan je account)
. Kies de actie die voor jouw document van toepassing is
Geef wijzigingen bij voorkeur vóór 1 oktober door, zodat de gegevens op de VISpas van volgend jaar correct vermeld staan.
Mocht je het lidmaatschap van de hengelsportvereniging willen beëindigen, dan dien je dit ook vóór1 oktober te doen om je af te melden voor het komende kalenderjaar.

Ook kun je wijzigingen telefonisch doorgeven aan Sportvisserij Nederland;
- 0900 - 20 25 358 (€ 0,35 per minuut)

Denk er aan het lidmaatschapsnummer te vermelden (staat op de VISpas)

Voor eventuele andere zaken kunt u contact opnemen met het secretariaat,