De De Karper Brummen eerste op besturen wedstrijd Doesburg - Dieren - Brummen

Vrijdag, 13 juli 2018

Op 12 juli werd inmiddels traditionele wedstrijd tussen de besturen en vrijwilligers van H.V.D. Doesburg, De Rietvoorn Dieren en De Karper Brummen gevist. De Rietvoorn Dieren organiseerde de wedstrijd en er werd gevist in de Hank. Dat bleek een goede keuze, want de vangst dit jaar was erg goed. Er werden volop voorns, kleine windes en zelfs nog een karpertje gevangen, maar voor de uitslag waren toch de brasems bepalend. De winnaar, Joop Jansen van De Karper had er maar liefst 14. Na afloop werd er onder het genot van een balletje gehakt en een drankje nog gezellig nagepraat in het clubgebouw van De Karper. Toen de vangsten waren opgeteld bleek, dat de wisselbeker ditmaal voor de Brummense vissers was.