Vergunningen

Om te mogen vissen in de wateren waarvan D.H.V. De Rietvoorn de rechten heeft moet men in het bezit zijn van een toestemming.
Voor senioren van14 jaar en ouder is dat de VISpas.
Voor  de jeugd tot 14 jaar is er de jeugdVISpas
Ook is er voor de jeugd tot 14 jaar een gratis vergunning, alleen geldig voor de vijver Dieren noord/oost.

Men kan lid worden worden van "De Rietvoorn" bij :

Discus/Tropica Spankerenseweg 2 Dieren.

Corbeek Tweewielers  Wilhelminaweg 15b Dieren
            Jon Eekhuis Harderwijkerweg 77  Dieren

Je ontvangt dan een Voorlopig Bewijs van Lidmaatschap. Hiermee kun je 30 dagen vissen.
Binnen deze 30 dagen ontvang je van Sportvisserij Nederland de originele VISpas per post.

De vispas of jeugdvergunning kan ook online worden besteld. Ga hiervoor naar de link Vispas aanvragen.

De VISpas is het lidmaatschapsbewijs van een sportvisser.
Op de VISpas staat van welke vereniging hij/zij lid is.
Samen met de bijbehorende "Lijsten van Viswateren" en of de app, "Visplanner" op de smartphone, is de VISpas een vergunning.
Gevist mag worden in de wateren die genoemd staan in die lijsten.
Voor leden van D.H.V. De Rietvoorn is er een landelijke,  een federatieve en een verenigingslijst.